måndag 26 september 2011

Dag 13

Har idag en riktigt bra dag bakom mig. Har kunnat äta smörgåsar och en hemmagjord hamburgare. Inte illa för att ha varit mat och aptitlös i 12 dagar. Har även börjat dricka en massa vatten. Tankar väl i reserverna nu igen efter att de har sinat den senaste tiden. Visst gör det fortfarande ont att svälja, men det avtar mer ochmer för varje dag. Värkmedicin går jag fortfarande på med 4 timmars mellanrum, och det är väl också en av orsakerna till att det känns som det gör. Men framsteg är bra för humöret.

Drog till och med iväg till Nykarleby en sväng idag för att diskutera lite med dem vid Folkhögsskolan angående mina studier. Det blev väl nog alldeles för mycket info för min lilla hjärna i det här skicket. Vissa saker kommer säkert att gå som på räls, medans det finns saker som eventuellt blir jobbigare. Att ordna evenemang för barn och deras föräldrar passar mig ganska bra. Men att hitta mig på en dagklubb som ledare för en andakt =), ja där kan det nog bli lite värre. Är inte riktigt min grej alltså. Inte alls om jag skall vara ärlig. Har ju ingenting att hämta inom det området. Men vad gör man inte för ett papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar