söndag 16 januari 2011

Min födelsedag!

30, det har jag gått och blivit idag.Likadant väder var det för exakt 30 år sedan också, så det passade perfekt dagen till ära. Känns inte alls sorgligt att ha klivit över strecket från 20 till 30, bara lite ovant sådär i början. Det är väl nu som det vuxna livet börjar. Åtminstone är det så om ni frågar mig, innan 30 är man inte vuxen utan bara ung.

Fick frukost på sängen av min underbara sambo och katten. Katten deltog väl enbart p.g.a skinksmörgåsarna, men ändå. Fick ett väldigt fint armband som bestod av en massa olika delar som man kan byta ut och med tiden få ett nytt personligt armband. Nomination Italy hette det visst.

Har nu ätit och druckit gott hela dagen tillsammans med nära och kära. Presenter i alla dess former har jag fått, och det är jag så tacksam över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar