söndag 23 januari 2011

Dag 2 i Lappfors

Dagens kaffeserverande i skidstugan blev till korvgrillning utomhus istället. Ett val som gjordes av mig själv. Frusen av mig som jag är så kändes det aningen kyligt inne i stugan idag, så tanken slog mig att det eventuellt kunde vara varmare utomhus med händerna ovanför en gasgrill. Det visade sig vara ett smart drag, och det var endast fötterna som fick lite kallt. Annars borde jag ha varit den enda personen i Lappfors idag som klarade mig utan handskar flera timmar i streck.

Imorgon blir det trippeljobb igen, 07.00-15.30. Efter det blir det en sväng till Jakobstad för att hämta ut IDOL biljetterna. Nu trivs jag bäst framför brasan i väntan på Solsidan och en ny tablett. Har konstaterat att naturell jogurt gör susen åt magen under antibiotikakurer. När magen känns som en torktumlare slevar man i sig lite jogurt och efter en stund är magen hur lugn och snäll som helst.

Har ett litet projekt på G som några vänner kommer att få ta del av inom kort. Borde kanske slutföra lite pyssel på det området också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar