onsdag 19 januari 2011

Hoppas på det bästa!

Tror jag har fått min första 30-års kris. Efter jobbet idag var det en liten fuling inne i hjärnan på mig som sa "du borde skaffa biljetter till IDOL turnen". Alla andra kommer att vara där, och det kommer kanske aldrig att komma en liknande grej till lilla Jakobstad mer. Tomas Ledin kan slänga sig i väggen, för visst var det han som skulle uppträda samma helg i Jakobstad? Det slutade med att jag snällt stod och köade en stund inne vid Fazers musik, dock inomhus, på att få reservera två av de 600 extra biljetterna som utlovas till nästa vecka. Tydligen var jag inte ensam om att ha haft besök av den lilla fulingen, ty där fanns även andra. Nu kanske många tänker att det bara är skrikande tonårstjejer som köade med mig, men där trodde ni fel. Där fanns många andra i min ålder som tänkte få en skymt av "Gotlands Olle". Kris eller inte, nu hoppas jag att de fixar flera biljetter så att det räcker även åt mig. Vem som får äran att komma med sen, ja det är en annan fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar