lördag 23 april 2011

Shopping!

Har idag gjort Jakobstad osäkert genom att förära staden med ett besök. Snörvlande, men mycket piggare till sinnet beslutade jag mig för att spendera några euro på Blossom. När jag fyllde 30 fick jag nämligen ett presentkort av mina jobbarkompisar......TACK! Och idag var den stora dagen inne när jag skulle få gå runt och köpa mig något riktigt fint. Bara för att liksom pigga upp mig själv. Det blev inte bara en sak, utan tre stycken saker. Så nu är jag tredubbelt gladare och fruktansvärt nöjd.

Utöver detta blev det också 6 st nya bordstabletter införskaffade. Svarta förstås med lite vitt mönster.



Diskmedelsflaskorna är ännu inte designade för att stå framme hos oss. Men sedan flaskan fått flytta in i denna snygga svarta burk, får den stå framme igen.



Servettlådan bara "måste" jag ha. Har redan en som det står bullar på, och de är så snygga dessa trälådor.



När det kom till detta underbara fat var det kärlek vid första ögonkastet. Alla små godisburkar och annat som stod placerade på detta åkte snabbt åt sidan. Nu väntar vi bara på något att fira, fatet och jag.



Detta blev alltså dagens saldo.



Fast inte att förglömma de nya bordstabletterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar