måndag 28 februari 2011

Pirr i magen!!!

Idag skall jag nämligen göra något som jag aldrig tidigare gjort, och aldrig någonsin mer kommer att göra. Jag skall åka och kolla om min atlaskota ligger där den ska eller om den är på fel ställe. Ifall den ligger felvriden blir det till att justera den och hoppas att alla krämpor och all värk försvinner. Senast i fredags och  lördags hade jag sådan fruktansvärd värk i nacken och huvudet så jag gick som en zombie hela dagarna. Varje liten rörelse kändes som hundra knivar i skallen och det finns ingen medicin som hjälper mot detta som återkommer med några veckors intervaller. Har ju besökt naprapater och massörer, men inget hjälper. Nu blir det att testa detta som väldigt många har blivit hjälpt av. Lär ska kännas ordentligt när den där kotan skall sättas på plats,men hellre det än värk här och där hela tiden. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar