söndag 13 februari 2011

IDOL!!!!

Vilken tur att jag införskaffade de där två biljetterna till dagens IDOL konsert. Den skulle jag inte för allt i världen ha velat missa. Efter en halv timmes köande utomhus i -25 grader var det helt okej att sätta sig i en småkylig ishall och invänta idolerna. Jag är ju förutseende av mig och kastade ner en Ikea filt i väskan innan vi åkte. Den hade jag nytta av redan i kön utomhus när det blev kallt om benen. I samma veva som jag svepte in mina ben i filten ringde en äldre dam bakom oss i kön sin son och meddelade att han snarast skulle infinna sig med ett par filtar till henne och hennes man också.

Jay är nog duktig att sjunga, men Olle...................( ja nu låter jag som en fjortis ), han e söt.

Konserten i sig var väldigt bra genomförd. Låtar som passade för en IDOL turne följde efter varann, d.v.s en salig blandning med en avslutning av vinnarlåten med Jay och hela IDOL gängets "All I need is you". En bättre avslutning på en super konsert kunde det inte ha varit. En oförglömlig dag!



Och Elin, ja hon e bara för bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar