torsdag 3 mars 2011

Semester!

En dag återstår av sportlovsveckan, och så lördag och söndag förstås. Dygnsrytmen är som alltid vid lediga dagar helt åt skogen. Här har vi annars tagit dagen som den kommit. Förutom att jag fixat min atlaskota, som har:
- gett mig nöjet att kunna sova längre utan att belönas med rygg och nacksmärtor.
- gjort att jag kunnat vara ledig utan huvudvärk.
- gjort mig mycket rörligare i nacke,rygg och axlar
- gett mig avslappning i axlarna (känslan av att axlarna sitter fast under öronen har försvunnit)
och framför allt en väldigt skön känsla i hela kroppen samt en andning som känns djupare.  

Vi har besökt RETRO loppis, shoppat hos Herr Kärkkäinen, mer eller mindre varit bosatta i Holmenkollen och imorgon blir det eventuellt en tur med skidorna ut i skogen och grilla lite korv, ifall vädret vill.

Förstås så har jag ju virkat en hel del också. Trasdockan sitter och torkar för tillfället, men imorgon blir det kanske en bild på henne.

Det behövs inte så mycket program när man inte har så tidiga mornar. Huvudsaken är att man får vara ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar